Meniu
Jūsų krepšelis

Pristatymas ir grąžinimas


Pristatymas kurjeriu ir į paštomatus:



  • Kurjeris („Venipak“) pristatys prekes Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
  • Nemokamas siuntimas taikomas užsakymams virš 35 EUR.
  • Siuntos pristatomos jums patogiu laiku, 8-17 val.
  • Siuntos pristatomos darbo dienomis.
  • Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo.

  • Užsakymai į paštomatus pristatomi per 1-3 darbo dienas (dažniausiai jau kitą darbo dieną pateikus užsakymą iki 9 val. darbo dieną).*
  • Paštomatai veikia visą parą. Siuntų įdėjimo į paštomatus laiką ir paštomatų žemėlapį rasite ČIA.
  • Pristatymo kaina nuo 2 EUR.
  • Nemokamas siuntimas taikomas užsakymams virš 35 EUR.
  • Venipak atsiėmimo punktuose siunta laikoma 5 darbo dienas.
  • Kai siunta bus pristatyta į atsiėmimo punktą, gausite SMS žinutę.
  • Jokio kontakto - atsiimant siuntą su QR kodu išvengiama bet kokio lietimosi prie išorinių paviršių.
  • Siuntos kelią galite stebėti Venipak internetiniame puslapyje.


  • Užsakymai į paštomatus pristatomi per 1-3 darbo dienas (dažniausiai jau kitą darbo dieną pateikus užsakymą iki 9 val. darbo dieną).*
  • Paštomatai veikia visą parą. Siuntų įdėjimo į paštomatus laiką rasite ČIA.
  • DPD apie pristatomas siuntas informuoja:
  • VIBER. Jei savo mobiliajame telefone turite „Viber“ programėlę, pranešimus gaunate į „Viber“. Šių pranešimų ieškokite skiltyje „Business inbox“, taip DPD žinutės nesusimaišo su Jūsų asmeniniais pranešimais. Pranešimais į „Viber“ mobiliąją programėlę siunčiamas pagal prie siuntos pateiktą telefono numerį.
  • Siuntėją visuomet matysite – „DPD Lietuva“. Jeigu pranešimą programėlėje perskaitote, papildomai SMS žinutė nėra siunčiama.
  • SMS žinutės. Jeigu „Viber“ programėle nesinaudojate, gausite SMS žinutę apie numatomą siuntos pristatymą.
  • El. laiškai. Gavėjus informuojame apie siuntas el. paštu, jei jis nurodytas prie siuntos.
  • MYDPD.LT Savarankiškai galite sužinoti siuntos statusą ar valdyti pristatymą.
  • Pristatymo kaina 2.5 EUR.


  • Užsakymai į paštomatus pristatomi per 1-3 darbo dienas (dažniausiai jau kitą darbo dieną pateikus užsakymą iki 9 val. darbo dieną).*
  • Paštomatai veikia visą parą. Siuntų įdėjimo į paštomatus laiką rasite ČIA.
  • Pristatymo kaina nuo 3 EUR.
  • * Pristatymas šeštadieniais vykdomas šiuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje.

    Informacija apie siuntos atsiėmimą

    Užsakymą galite atsiimti įvedę durelių kodą, kuris bus Jums atsiųstas SMS žinute arba el. paštu. Paštomato ekrane suvedus kodą, durys automatiškai atsidarys ir Jūs galėsite pasiimti savo užsakymą. Jeigu per 7 dienas užsakymo neatsiimsite, jis bus grąžintas mums atgal. Visos siuntos yra registruojamos, todėl turėsite galimybę sekti savo užsakymą. Užsakymo siuntos kodas po išsiuntimo bus išsiųstas į Jūsų elektroninį paštą. Suvedus jį puslapyje www.omniva.lt galėsite sekti siuntos kelią. Apie pristatytą siuntą būsite informuoti nurodytu telefono numeriu.

    Dėmesio! Atvažiuokite atsiimti prekes tik gavę pranešimą SMS žinute bei el. paštu iš OMNIVA, kad Jūsų užsakymas paruoštas.


    Prekių grąžinimas

    1. Klientui suteikiama galimybė grąžinti arba pakeisti prekes, jeigu jos nebuvo atidarytos.

    2. Tokia teise Klientas gali pasinaudoti per 14 dienų nuo užsakymo patvirtinimo momento.

    3. Prekių keitimas ir grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos ar grąžinamos prekės atitinka šiuos reikalavimus: a) nebuvo naudojamos; b) nebuvo sugadintos; c) išsaugotos prekių vartojamosios savybės; d) neprarado prekinės išvaizdos.

    4. Prekių keitimas arba grąžinamas atliekamas Klientui užpildžius keitimo/grąžinimo formą ir išsiunčiant ją paštu support@rawpowders.com. Siuntos pristatymu Pardavėjui Klientas turi pasirūpinti pats, visi siuntos pristatymui reikalingi duomenys yra nurodyti keitimo/grąžinimo formoje. Pristatymo metu, grąžinamos ar keičiamos prekės sugadinimo rizika tenka Klientui.

    5. Jeigu keičiant prekes susidaro toks kainų skirtumas - nauja prekė yra brangesnė už grąžinamą prekę -, Klientas privalo sumokėti Raw Powders tokį kainų skirtumą. Tais atvejais, kai keičiant prekes susidaro priešingas kainų skirtumas - nauja prekė yra pigesnė už grąžinamą prekę -, Raw Powders grąžina Klientui tokį kainų skirtumą.

    6. Tais atvejais, kai Raw Powders neturi pakeitimui tinkamų prekių, Klientui grąžinama sumokėta suma, įskaitant pristatymo išlaidas. Raw Powders neprivalo grąžinti Klientui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl pasirinkto kito, ne Raw Powders rekomenduoto, pristatymo būdo.

    7. Prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos tik tuo atveju, jeigu jos atitinka šios Taisyklių dalies 3 p. numatytus reikalavimus. Sumokėta suma grąžinama ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo grąžinimo patvirtinimo.

    8. Tuo atveju, kai pirkėjo įsigyta prekė turi kokybės trūkumų, pirkėjo reikalavimai pardavėjui gali būti pareiškiami per 14 darbo dienų, t. y, pirkėjas turi teisę reikalauti:

  • nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;
  • sumažinti prekės kainą;
  • vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 7 dalis).
  • Šiuo metu prekės nėra sandėlyje. Jeigu norite gauti pranešimą vos pasirodžius produktui prekyboje, palikite savo el. pašto adresą.

    Vardas
    El. paštas
    Komentaras